sobota, 17 sierpnia 2013

Wyniki rozdania

Kochani właśnie wylosowałam 12 osób które otrzymają upominki z The Body Shop. Proszę  wszystkich zwycięzców o przesłanie adresu dostawy na mojego maila katarzyna.wolinska@yahoo.com.



Lista zwycięzców

1.Yummy Cookie /love-yummy-cookie/-mydełko cytrynowe TBS

2.Milena M / kosmetyczneporady/- mydełko truskawkowe TBS
3.Kawaii Mama /kawaiimama86/ -mydełko czekoladwoe TBS
4. MalaMi /poszukiwane-okazje/-mydełko Shea TBS
5.Czerwona Filizanka - balsam do ust satsuma, pomaranczowy TBS
6. Jagoda S /cooking with blueberry/- balsam do ust malinowy TBS
7. Xkeylimex - balsam do ust truskawkowy TBS
8.Vesper KLizbark /osobliwe/-balsam do ust arbuzowy TBS
9. Ania fokus MM /fokusnamiszmasz/- zestaw truskawkowy TBS
10. Daquerre -zestaw truskawkowy TBS
11. Nika 88 /Onemoredress/- zestaw masło Shea TBS
12.Marysia P /zakochana w kolorach/ - zestaw masło Shea TBS
 

50 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wygranej :) http://meskakosmetyczkaa.blogspot.com/ Polska

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaaa :) Wygrałam:) Dzięki wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastycznie :D
    jestem na shoppingowym detoxie
    wiec taki zestaw to dla mnie duuuzo radosci
    I fajnie cos wygrac
    aleeee sie ciesze x x x x x

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę wszystkich zwycięzców o przesłanie adresu dostawy na mojego maila katarzyna.wolinska@yahoo.com.
    :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeej ale się ciesze super,dziękuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, dziękuję serdecznie i gratuluję pozostałym zwyciężczyniom! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla zwycięzców!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, jestem w gronie zwycięzców ^^. Mail już został wysłany ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooooo jejquuuuuu....! Dziękuję i już adres mailuje:D

    OdpowiedzUsuń
  11. o matko ale się cieszę!)
    Już wysyłam meila;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo jak się ciesze :)Dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale się ciesze :D gratuluje ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. oj jak sie ciesze :)
    bardzo dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no super nagrody! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Otrzymałam przesyłkę - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dlaczego Ja nie wiedziałam nic o tym konkursie?
    Nie wyświetlasz mi się w ogóle w blogerze :////

    OdpowiedzUsuń
  19. Tyle wygrać :D mają dziewczyny szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ to były kosmetyczne "pyszności"!

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż sama czasami się zastanawiam, czy nie testować przeróżnych kosmetyków na blogu...Niestety mój facet nie wytrzymałby tego! Portfel lepszy pełny niż pusty,. Znacie te klimaty dziewczyny;-)

    OdpowiedzUsuń