czwartek, 19 września 2013

KOSMETYCZNA MOC OGÓRKA u 'Kosmetykowy Swiat'

Dbanie o urodę wcale nie wymaga od nas zakupu drogich kosmetyków, często zdarza się, że najlepsze „ulepszacze” cery są tuż obok nas. Tak jest również z ogórkiem, czyli kosmetykiem bez konserwantów (szczególnie jeśli wyhodujemy go we własnym ogródku). Owo zielone warzywo ma wiele pożytecznych właściwości (oczywiście oprócz smakowych), doskonale sprawdza się przy rozjaśnianiu piegów, oczyszczaniu skóry, niwelowaniu efektu zmęczonych oczu, a także poprawia napięcie skóry, tworząc efekt mini liftingu. Poniżej znajdziecie przepisy na maseczki i inne domowe preparaty z ogórka..wiecej KLIKNIJ TUTAJ

13 komentarzy:

  1. Moje koty chyba nie bylyby takie cierpliwe :)) JA natomiast juz bardziej, ale fakt ze na ogol ogorka uzywalam tylko do przemywania twarzy (tzn skorka z ogorka, ktory wlanie w danym momencie obieram)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię płyn miceralny z wyciągiem z ogórka...

      Usuń
  2. Świetne zdjęcie! ale mi nim humor poprawiłaś :D Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu. Do wygrania dwa zestawy kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko.. genialne zdjęcie :DD
    a co do ogórka to nieraz ratuje mi życie, a dokładniej bolące oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie lubię stosować takich rzeczy na twarz. jakim cudem coś, co ma ponad 90% wody nie może jakoś super działać. ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna fotka , aa propos tez wierzee w cudowna moc ogorka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio robiłam sobie maseczkę z ogórków. Zapach jest po niech bardzo orzeźwiający. Dobra po całym dniu męczącej pracy. Nawet jesienią.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpierw peeling enzymatyczny Dermika, żółta glinka. Potem Ogórek i kostki lodu.A na końcu masło kokosowe z odrobiną olejku z dzikiej róży.

    OdpowiedzUsuń