czwartek, 17 października 2013

SZYBKI DESER u 'FANTAZMAT'

Autorka pisze: "Czy zdarzają Wam się sytuacje, gdy znajomi znienacka pukają do drzwi, a tu nie ma ich czym poczęstować?Wpadacie w konsternację i nerwowo próbujecie wybrnąć z niezręcznej sytuacji? To istny horror, bo jak tu nie wyjść na sknerę, która skąpi najmniejszego solonego paluszka i kawusi. Jakże tak bez kawy. Przeżyłam to kilka razy i na szczęście w moje kuchni znajdowała się paczuszka z bitą śmietaną, tudzież budyń i mleko. Do tego jakieś owoce i bakalie, w zależności od pory roku. Do dzieła! Właśnie przed chwilą skonsumowałam to, co znajduje się na fotografii powyżej. Proste, szybkie i smaczne"...wiecej KLIKNIJ TUTAJ




19 komentarzy:

  1. Apetyczny widok, zaraz zabieram się do przygotowań.
    Deser po obiedzie - na dziś śmietankowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam, ale nie polecam tego codziennie - waga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszności :)
    P.S. Oczywiście Kate morzesz dodać wzmiankę z mojego bloga, dziękuję Ci bardzo za odwiedzinki, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Na pewno sama wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się głodna zrobiłam. ;)

    OdpowiedzUsuń