czwartek, 28 listopada 2013

Glowna nagroda dotarla :) Rozdanie

Dziś zacznę od przemiłej przesyłki od Kate Wo - gdzie wygrałam perfumy w rozdaniu :D Moja pierwsza wygrana więc bardzo się ucieszyłam nie będę ukrywać :D
Przyszła do mnie dziś przesyłka, przepięknie zresztą zapakowana :)
Co mówi o perfumach google? Perfumy Florabotanica Balenciaga , w przeciwieństwie do pierwszych perfum Balenciaga Paris z 2010 roku, kierowane są do nieco młodszej klienteli. Świadczy o tym nie tylko wybranie na ich twarz młodej aktorki Kristen Stewart, ale również samo opakowanie perfum. Balenciaga Komopzycję Florabotanica stworzył duet dwóch perfumiarzy z domu IFF: Olivier Polge i Jean-Christophe Hérault (Comme des Garcons Amazingreen).Nuty zapchowe Florabotanica: mięta, goździk, róża, liście Caladium, ambra, wetiwe.
Flakon - bardzo ciekawy napewno dość nietypowy, przynajmniej wg. mnie :)
 
 
 
 

8 komentarzy: