poniedziałek, 16 grudnia 2013

Soap In A Tin u 'Mrs Beautiful'

Witajcie! :) Ów wpis miał pojawić się wcześniej, jednakże ilość tłumaczeń z łaciny, które muszę co rusz przygotowywać na zajęcia- zaabsorbowała cały mój wolny czas. Jednakże, całe szczęście, iż piątek to dzień, który jest dla mnie przedłużeniem weekendu. Także w spokoju mogę w czwartki usiąść i zebrać swoje myśli. Mów wpis pojawia się dziś dość późno, gdyż dzisiaj ( a raczej o tej porze, to już wczoraj ) byłam podbijać centrum handlowe. Rozpoczęły się wyprzedaże, w tym w popularnej sieciówce H&M - myślę ze przez weekend uzbiera się nieco więcej rzeczy, więc będę mogła wam zaprezentować mój zdobycze w oddzielnym poście. Ale nie zabierając cennego czasu chciałabym przejść od razu do rzeczy. Jakie mydło jest, każdy widzi. Jedne są w kostce, inne kształty mają fantazyjne, jeszcze inne płynną konsystencję. Zapachów cała gama, każdy sobie dogodzić może. Jedne są szare i zwykłe, inne iście burżujskie, a co! Mi przypadł zaszczyt otrzymać na tegoroczne mikołajki luksusowe i cudne mydełko firmy Scottish Fine Soaps...wiecej KLIKNIJ TUTAJ 
 

 
 
 

39 komentarzy:

  1. Fajne mydełko, i pięknie zapakowane. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez musze sie wybrac do H&M... ale ostatnio ciagle oszczedzam :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się wybrałam i nie żałuję!

      Usuń
    2. ostatnio były takie kolejki, że brrr

      Usuń
    3. Ja byłam niedawno, ale nic mi się tam nie spodobało. :<

      Usuń
  3. nie wiem czemu, ale nie lubię takich mydełek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda to mydełko.

    OdpowiedzUsuń