piątek, 25 kwietnia 2014

Biblia Kobiecych Ksztaltow Co i jak nosić? - Klepsydra u 'Kate Wo'

Klepsydra jest bardzo kobiecą figurą. Zbyt dużo ozdób i wzorzyste materiału dodają objętości, co w Twoim przypadku nie jest potrzebne.. Podkreślaj swoje kobiece kształty!
 
ZALECANE
-bolerka (główne jego zadanie to podkreślenie talii)
-swetry ( dekolt w serek, obcisłe, podkreślające talię,)
-koszule (nie zapinane pod szyją , dekolt w serek, podkreślające talię)
-spódnice (obcisła, ołówkowa spódnica do kolan-idealnie podkreśli Twoje biodra i zgrabne łydki)
-top (dopasowane, podkreślające talię, skupiające uwagę na ramionach, np. delikatnie bufiaste rękawki lub inne ozdoby)..wiecej KLIKNIJ TUTAJ





13 komentarzy:

  1. Numer 1 i 5 to mój wybór;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarna sukienka śliczna, ale właśnie dzisiaj postanowiłam że muszę koniecznie kupić coś kolorowego żeby tylko w czarnym nie chodzić :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta marynarka obok fioletowej sukienki, cudeńko <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje wpisy o kobiecych sylwetkach!Świetnie się czyta, sama słodycz;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne bolerko. Ja jestem gruszką z figury.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie coś dla gruszki :)

    OdpowiedzUsuń