poniedziałek, 14 kwietnia 2014

ORANGE EXPLOSION u 'Macademian Girl'

Nie muszę tłumaczyć, że jestem wielbicielką wszystkiego co kolorowe, ale odkąd zobaczyłam futerka w egzotycznych kolorach na jesiennym pokazie Balmain, po prostu nie mogłam spać spokojnie! ;) Musiałam zdobyć coś równie szałowego! Poszukiwana zaowocowały pomarańczowym futerkowym płaszczem, który - co tu kryć - pokochałam od pierwszego wejrzenia. Jego odcień jest chyba najintensywniejszym ze wszystkich neonów, jakie posiadam w swojej kolekcji ;D Uwielbiam zestawiać gorące, tropikalne kolory z chłodnymi, kojącymi barwami. Właśnie dlatego połączenie palety fioletów i błękitów wydało mi się oczywistym rozwiązaniem. Brokatowa bluzka z perłową aplikacją to mój kolejny skarb - nie dość, że  to prawdziwy vintage, to jeszcze upolowany w Paryżu! ^^ ..wiecej  KLIKNIJ TUTAJ
 

9 komentarzy:

  1. Kolor niesamowity. Idealnie pasuje do oliwkowej cery i kasztanowych włosów. Też chciałabym upolować coś mega wyróżniającego się;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Samo połączenie ciepłego pomarańczu z chłodem niebieskich odcieni "bomba!". Idealny kontrast.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie do końca przypadł mi jej styl, ale ta stylizacja jest genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odważna stylizacja :) Jednak nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  5. Pazurki zrobiłabym w kolorze morskim i pomarańczowe wzorki ( subtelne;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna stylizacja, ale bardzo odważna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta to zawsze szaleje ;D

    OdpowiedzUsuń