czwartek, 4 września 2014

Moje ulubione zapachy Avon u 'Lekko Miss Margerita'

Wiadomo, zapach to rzecz gustu. Każdemu może podobać się coś innego. Ja wiem jedno - nie znoszę tych ciężkich, mocnych i duszących. Nie lubię również, gdy ktoś stara się narzucić całemu otoczeniu zapach swoich perfum. I tutaj najlepszą zasadą jest umiar. Dziś opowiem Wam o moich ulubionych zapachach. Niewątpliwie należy do nich woda perfumowana Perceive. Towarzyszy mi ona od wielu lat i mimo eksperymentów z różnymi innymi zapachami nie udało mi się jak dotąd znaleźć godnego zastępcy. Używam jej niezależnie od pory dnia i roku i nie zamierzam przestawać. To dla mnie numer 1 wśród zapachów Avon. Z tego co słyszałam, to podoba się płci przeciwnej...wiecej KLIKNIJ TUTAJ

ulubione zapachy Avon
ulubione zapachy Avon

18 komentarzy:

  1. Perceive- zapachu nie znam, ale opakowanie zdecydowanie kusi!

    OdpowiedzUsuń
  2. I Little White Dress słyszałam wiele dobrego. Muszę go wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwa zapachy wyglądają jak "mgiełki o delikatnych kwiatowo-orzeźwiających nutach"!

    OdpowiedzUsuń
  4. moje ulubione :) co prawda jedne z wielu ( właściwie dwa :) ) ale ulubione

    OdpowiedzUsuń
  5. też bardzo lubię percieve :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba te zapachy uwielbiam. Jednak Little White Dress to jeden z moich największych ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również wole LBD, ale obi wody ładnie pachną.
      Rzecz gustu ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%.
      Choć w ofercie AVON jest wiele zapachów godnych polecenia.

      Usuń
  8. Używam obu piękne zapachy i cudowne flakony.
    Po 3 upadkach nadal całe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam Little White Dress mają ładniejszy zapach niż Perceive. Ale to rzecz gustu.
    Ja uwielbiam obie ;)

    OdpowiedzUsuń