czwartek, 25 września 2014

Paletki do ust i puder mineralny u 'Polsih Girl in New York'

Pół godziny temu rozpakowałam paczuchę i porobiłam zdjęcia. Powiem, że spodziewałam się troszkę większych produktów, ale cóz, na zdjęciu wszystko zawsze wydaje sie większe, prawda? :D Bardzo podobają mi się opakowania paletek ( The Essential Lip Kit i Stolen Kisses Lip Kit), są takie jakby gumowane? Nie wyślizgują się z ręki. Natomiast puder Luminous Loose Powder Light - mała fajna kosteczka, gdy się skończy to bankowo opakowanie będzie używane do czegoś innego. Jeszcze nie wypróbowałam na sobie, jak będzie wszystko wyglądało i się spisywało, ale napewno wszystko opiszę. Cena paletek to $35, a pudru $21 Aha, z innej paczki - tatuaż jest w trakcie robienia, nie jest wykończony, będzie wyglądał zupełnie inaczej :) Nie mogę się już doczekać :)...wiecej KLIKNIJ TUTAJ
 

6 komentarzy: