środa, 12 listopada 2014

Find your balance u 'Make Life Easier'

Autorka pisze: "Jak Wasz nastrój po długim weekendzie? Mam nadzieję, że nie tak mglisty jak pogoda w Sopocie. W dzisiejszych zdjęciach dominują beże i czerń, bo chociaż uwielbiam mocniejsze akcenty kolorystyczne, to czasami  bezpieczniej jest postawić na umiar. W odziennych strojach najtrudniejsze jest znalezienie równowagi pomiędzy wygodą, elegancją a oryginalnością. Im chłodniej się robi, tym rzadziej zakładamy sukienki i czółenka, a częściej płaskie buty i mało szykowne kurtki. Jak pewnie niektórzy z Was zauważyli, od kilku sezonów mam słabość do kamizelek ze sztucznego futra, bo są fajną alternatywą dla ciężkich i nudnych okryć wierznich. Wyciągnęłam też z szafy moje ulubione botki, kupione w zeszłym roku na przecenie – dziś mogę stwierdzić ze stuprocetnową pewnością, że jestem z nich zadowolona. Takie proste zestawienie to dla mnie kompromis pomiędzy wygodą, a elegancją (czyli brakiem wygody ;)). A Wy macie jakieś sposoby, aby wyglądać szykownie i czuć się komfortowo o tej porze roku? Chętnie się z nimi zapoznam :)"...wiecej [KLIK przekierunkowanie na bloga 'Make Life Easier']
 

8 komentarzy:

  1. What a gorgeous vest! I love that you wore that hat with it. This is such a chic outfit!

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. That's really lovely hat! I would like to have one;-)

      Usuń
  2. Lovely look, love the fur blazer, the whole outfit is stunning :)

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam taką białą futrzaną kamizelę i do tej pory nie wiedziałam kompletnie z czym ją nosić. Dzięki tobie już wiem! Outfit świetny! Styl na piątkę! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba zaopatrzę się w taką kamizelkę ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. wyglądają bardzo ładnie i są cieplutkie :)

      Usuń
  5. to futerko jest ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń